sábado, fevereiro 03, 2007

Violent Cases

If it looks like violence, smells like violence, tastes like violence and makes you hurt like violence, it IS violence, no? Or is it only normal? Why people has to act SO as if it was normal?

Maybe it's because I'm crazy, said Luka. They only hit until you cry and after that you don't ask why. "Mas você é louca, Alice. Do contrário não estaria aqui" ele diz, os olhos brilhando no escuro e uma faca na mão.

Past, past, keep yourself on your place. I don't belong to you anymore. E só pra citar Labirinto: "You have NO POWER over me!"

Meu compromisso agora é comigo mesma. Como cantava o tio Renato: São as pequenas coisas que valem mais. Não vou me deixar embrutecer, eu acredito nos meus ideais. Podem até maltratar meu coração que meu espírito ninguém vai conseguir quebrar!