terça-feira, maio 21, 2002

Eu vivo com a lâmina de uma espada suicida amarrada sobre minha cabeça, como um pêndulo... Há dias que não sei se amo mais a vida ou desejo mais o oblívio da morte.
Tenho medo do dia em que finalmente encontrar a resposta.

I live with a sharp suicidal blade knotted over my head, oscilating like a pendulum... There's days I just don't know if I love life too much to waste it or desire only death's sweet oblivium... I'm afraid of the day when I'll finally find the answer.

Até aí vivo, logo existo. Se morta, só viverei na memória passageira dos outros... Bastará apenas uma geração para que os meus também deixem de existir...
A vida é bela, sim... mas TÃO breve...

By the way, I live, so I exist. If dead, I'll only live in the memory of the ones who knew me... It's needed only one generation for my beloved ones too cease to exist...
Life is good, but SO brief...