domingo, maio 05, 2002

I'm hoarse. Completely. I guess I can add "Bette Davis Eyes" and all Janis Joplin songs to my roll tonight... Oh yeah I should try to sing some blues... Due to my last "adventure" into a nightclub with my friend and now neighbour, Flavia... Man, I CAN'T help myself thinking about what she wants, she goes to a club with 7 cms high heels and wants to NOT feel pain on the end of night! Oh I do happen to do the same... but with square and very large heels, usually feminine boots!

Tô roquinha mesmo, eu juro! Não exatamente apropriado pra cantar Tetê Spíndola né? Em compensação eu, como a Phoebe naquele episódio de Friends, posso cantar blues numa boa, rs! E alguém me explica: ontem à noite eu saio com a Flávia, que agora além de minha amiga é minha vizinha... E ela vai pra night com um sapato de bico fino com salto 7!!!! Aí no fim da noite ela não quer sentir os pés doendo depois de serem pisoteados a noite toda na boite? Tá, tá... eu também uso salto alto nas boites... MAS você realmente quer comparar as minhas botinhas de salto quadrado com aquele instrumento de tortura que ela tava usando?